Veelgestelde vragen over facturatie

Hieronder vindt u de antwoorden op de veel gestelde vragen over uw factuur van ArboNed. Conform onze algemene voorwaarden ontvangt u deze factuur 1 maand voor de nieuwe ingangstermijn.

Het aantal werknemers op de factuur klopt niet. Hoe pas ik dit aan? 

  • Registreert u niet uw volledige werknemersbestand, maar enkel de medewerkers die zich hebben ziekgemeld?

Dan kunt u het werknemersaantal wijzigen via onze verzuimportal Vandaag. 

Dit doet u als volgt:

1. Log in op Vandaag
2. Ga naar: Werkgever info | Contractstructuur | Toevoegen
3. Stuur een bevestiging naar info@arboned.nl, zodra u de wijziging in Vandaag heeft doorgevoerd. 

Heeft u nog geen inlog account voor Vandaag? Klik hier om een account aan te vragen. 

  • Staat uw volledige werknemersbestand in Vandaag geregistreerd?

U kunt werknemers in- en uit dienst melden via onze verzuimportal Vandaag. 

Dit doet u als volgt

1. Log in op Vandaag
2. Uit dienst melden: Werknemers | Naam openen (2x klikken) | Aanstellingsgegevens | Uit dienst
3. In dienst melden: Werknemers | Linksonder toevoegen 

Stuur een bevestiging naar info@arboned.nl, zodra u de wijziging in Vandaag heeft doorgevoerd. 

Heeft u nog geen inlog account voor Vandaag? Klik hier om een account aan te vragen. 

Ik ontvang een factuur van ArboNed terwijl ik mijn contract heb opgezegd.

Heeft u ten onrechte een factuur van ArboNed ontvangen, neem dan contact op met ArboNed via 030 – 299 61 11 of info@arboned.nl

Hoe vind ik mijn factuur in de portal Vandaag?

U kunt uw facturen inzien in onze verzuimportal Vandaag. 

Dit doet u als volgt:

  • Log in op Vandaag
  • Ga naar: Werkgever Info | Facturatie 

Heeft u nog geen inlog account voor Vandaag? Klik hier om een account aan te vragen. 

Er staat een verkeerde contactpersoon of adres op mijn factuur.

U kunt uw adresgegevens of contactgegevens wijzigen via onze verzuimportal Vandaag. 

Dit doet u als volgt:

1. Log in op Vandaag
2. Ga naar: Werkgever Info | Basisgegevens | Werkgever wijzigen 
3. Heeft u nog geen inlog account voor Vandaag? Klik hier om een account aan te vragen. 

Ik wil de bedrijfsnaam wijzigen die op de factuur staat vermeld.

Een bedrijfsnaam wijzigen kan uitsluitend met een recent uittreksel KvK. U kunt dit verzoek met het uittreksel mailen naar info@arboned.nl onder vermelding van uw debiteuren-of contractnummer. Heeft u een overeenkomst met ArboNed in combinatie met een verzuimverzekering? Dan moet u de wijziging via uw verzekeraar doorgeven. 

Kan ik mijn factuur ook digitaal ontvangen?

Bent u klant van ArboNed dan ontvangt u hiervoor per post een factuur van ons. Wilt u uw factuur in het vervolg liever digitaal ontvangen? Vul dan uw gegevens in via arboned.nl/mijnfactuur. Dan regelen wij de rest.

Hoe kan ik mij aanmelden voor automatische incasso?

Kiezen voor een automatische incasso biedt voordelen. U hoeft geen betalingen meer in te plannen en uw factuur wordt tijdig voldaan. Om uw onderneming aan te melden voor automatische incasso vult u het SEPA-formulier in. Het formulier kunt u opsturen naar:
ArboNed
T.a.v. afdeling Bedrijfsbureau
Antwoordnummer 9300
3500 ZC Utrecht

Ik heb een aanmaning ontvangen, bij wie kan ik daarvoor terecht?

Heeft u een aanmaning ontvangen, neem dan contact op met de afdeling Debiteurenbeheer – debiteurenbeheer@arboned.nl via 030 - 299 61 77.