Ambulancekeuring
Hoe en wanneer moet ik betalen voor de ambulancekeuring?
Rijbewijs- en taxipaskeuringen kunt u direct online afrekenen. Voor alle andere keuringen ontvangt u achteraf een factuur.
Hoe kan ik de afspraak voor mijn ambulancekeuring annuleren?
Een afspraak annuleren kan door contact op te nemen met de afdeling Keuringen, telefoon 030-299 66 55.
Hoe kan ik mij aanmelden voor een ambulancekeuring?
Neem voor het maken van een keuringsafspraak contact met ons op via telefoonnummer (030) 299 66 55 of via keuringen@arboned.nl om een afspraak in te plannen.
Hoe kan ik mijn afspraak wijzigen voor mijn ambulancekeuring?
Een afspraak wijzigen kan door contact op te nemen met de afdeling Keuringen, telefoon 030-299 66 55.
Hoe werkt het keuringsproces bij een ambulancekeuring?
U wordt eerst gezien door de keuringsassistente. Zij doet een aantal lichamelijke onderzoeken welke afhankelijk zijn van het soort keuring. Daaropvolgend bezoekt u de keuringsarts en worden de resultaten van de onderzoeken besproken. Waar nodig volgt aanvullend (lichamelijk) onderzoek.
Ik heb geen reserveringsmail voor mijn ambulancekeuring ontvangen, wat nu?
U kunt bellen naar afdeling Keuringen, telefoon 030-299 66 55, zodat dit nagekeken kan worden.