Geactualiseerde Algemene Voorwaarden

Met ingang van 1 januari 2023 treden onze geactualiseerde Algemene Voorwaarden in werking. Daarnaast hebben wij onze Samenwerkingsvoorwaarden verduidelijkt. Op deze pagina vindt u hier meer informatie over.

U vindt onze volledige Algemene voorwaarden samen met een overzicht van de belangrijkste wijzigingen op onze website.

Wat betekent dit voor onze klanten?

Als klanten onze dienstverlening blijven afnemen, stemmen ze in met de geactualiseerde Algemene voorwaarden. Als klanten het niet eens zijn met de geactualiseerde voorwaarden dan kunnen zij de dienstverlening opzeggen voordat de wijziging ingaat. Wij adviseren klanten indien mogelijk zich hierover te laten adviseren door hun adviseur.

Verduidelijking Samenwerkingsvoorwaarden

In onze Samenwerkingsvoorwaarden beschrijven wij de wettelijke arbo-taken rond het basiscontract en de werkafspraken die wij daarover maken. De verduidelijkingen in de Samenwerkingsvoorwaarden gaan over:

  • De mogelijkheid om bij het UWV een deskundigenoordeel te vragen.
  • De mogelijkheid voor een werknemer om na een second opinion of in andere specifieke situaties, te vragen om begeleiding van een andere (bedrijfs)arts.

Advies om voorwaarden te bewaren 

Wij raden klanten aan de Samenwerkingsvoorwaarden en Algemene voorwaarden samen met het opdrachtformulier/contract te bewaren in hun administratie. Als de Arbeidsinspectie vraagt naar het zogenoemde basiscontract, kunnen klanten deze documenten tonen. 



Vragen? 

Wij verwijzen onze klanten vanaf 17 november 2022 voor meer informatie naar onze website. Hebben klanten daarna nog vragen, dan kunnen ze deze aan ArboNed stellen via een speciaal e-mailadres (mkb2023@arboned.nl). 

Gevonden wat u zocht?