De nieuwe Arbowet - de wijzigingen op een rij

  • 17 januari 2019 aangemaakt
  • 18 januari 2019 bijgewerkt

Het is inmiddels meer dan 200 dagen geleden dat de nieuwe Arbowet definitief is ingegaan. Uit onderzoek van Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid komt naar voren dat mkb'ers nog onvoldoende op de hoogte zijn van deze wijzigingen. Wij helpen daarom graag aan de wettelijke verplichtingen te voldoen. Zo voorkomt u onnodige boetes. Met onze checklist ziet u snel wat u (nog) moet doen om te voldoen aan de Arbowet.

Met onze checklist ziet u direct of u aan de verplichtingen van de gewijzigde Arbowet voldoet

Download de checklist

ArboNed helpt

ArboNed snapt dat de gewijzigde Arbeidsomstandighedenwet (Arbowet) misschien niet bovenaan uw lijst staat. Want als ondernemer wilt u één ding: ondernemen. Doen waar u goed in bent. Wanneer u tegelijkertijd ook werkgever bent, kan er ook een hoop ‘gedoe’ op uw bord liggen, waar u misschien helemaal niet voor in de wieg bent gelegd.

Bij wie kunt u dan terecht voor hulp en advies? Iemand die u begrijpt. Iemand die snapt hoe het werkt in uw branche en weet wat er in uw omgeving speelt. Die uw taal spreekt en wiens kennis en ervaring bewijzen dat hij er helemaal voor u is. Iemand die u altijd kunt bellen voor een persoonlijke afspraak, maar die u net zo makkelijk via de digitale wegen bereikt. Maar vooral: iemand die de zaken voor u regelt, waar u niet op zit te wachten. Zaken die soms klein lijken, maar grote impact kunnen hebben. Zaken die uw bedrijf gezond houden. Onder andere door de mensen in uw bedrijf gezond te houden. Wij zorgen er graag voor dat u kunt blijven doen waar u goed in bent: ondernemen.

Contact

Wilt u meer weten over hoe wij u kunnen helpen en onze uitgebreide dienstverlening? Neem dan contact op met uw vaste contactpersoon bij ArboNed of via salessupport@arboned.nl of 030 299 62 77.